Ofte stillede spørgsmål

 

Bestilling og levering.

Hvor lang tid tager det, før jeg modtager min ordre? 

Bestillinger tager 1–3 hverdage at blive behandlet, inden de afsendes. Når dine varer er afsendt, er den estimerede leveringstid 4–10 dage.

Hvordan tjekker jeg status på min ordre?

Når ordren er gennemført, vil du modtage en e-mail og/eller sms, der bekræfter din ordre. Du vil også modtage en forsendelsesbekræftelse og et sporingsnummer via e-mail og/eller sms, når din pakke er klar til afsendelse. Hvis du har spørgsmål om din ordrestatus eller ikke har modtaget e-mailen, bedes du  kontakte os.

Hvordan kan jeg annullere min ordre?

Vores varer bliver nogle gange afsendt næste hverdag, så du skal  kontakte os hurtigt.

Vi kan ikke acceptere annulleringer, når din ordre har påbegyndt forsendelsesprocessen 24 timer efter købet. Kontakt os venligst stadig her, så vil vi gøre vores bedste for at hjælpe dig.

Min ordre er ikke ankommet, jeg tror den er forsvundet? 

Hvis du tror, at din ordre er forsinket eller forsvundet i posten, bedes du  kontakte os, så vi kan starte en undersøgelse med kurerfirmaet. Desværre kan vi ikke gensende din ordre eller refundere dig, før kurerfirmaet har afsluttet undersøgelsen. Vi vil holde dig informeret og kontakte dig, når undersøgelsen er færdig.

Sender I alle produkter i min ordre på samme tid?

De fleste gange sender vi vores produkter samlet. Men hvis der er en ekstremt høj efterspørgsel på et produkt, du har bestilt, kan det ankomme senere end de andre produkter, du har bestilt.

Betalinger

Hvilke kort accepterer I?

Vi accepterer alle større kredit- og betalingskort, inklusive Visa, Mastercard og American Express. Du kan også betale sikkert med PayPal.

Hvor er min refundering?

Vi bestræber os på at behandle refunderinger inden for tre dage efter, at en vare er returneret til os. Bemærk dog, at din bank kan tage flere dage om at behandle betalingen tilbage til din konto. Derfor bedes du vente op til ti arbejdsdage efter, at varen er sendt tilbage til os, før du kontakter os angående din refundering. Vi kontakter dig via e-mail, når din refundering er behandlet.

Er det sikkert at købe online?

Ja, axmof.com bruger industristandard SSL-kryptering til at beskytte dine oplysninger. Alle følsomme oplysninger som dit navn, adresse og kortoplysninger er krypteret, så de kun kan læses på sikre servere.


Er alle mine data beskyttet på jeres side?

Absolut! Vi tager privatliv og sikkerhed meget alvorligt. Alle ordrer behandles sikkert gennem Shopify, som er et af de største, sikreste og mest betroede mærker inden for e-handel.


Andre spørgsmål

Jeg har brug for at ændre min ordre, hvem kan hjælpe mig med det?

Hvis du ønsker at redigere eller ændre din ordre, bedes du give os besked så hurtigt som muligt via vores Kontakt os-side. Desværre kan vi ikke foretage ændringer eller annulleringer, når din ordre er behandlet (24 timer efter ordren).

Varerne jeg modtog er beskadigede, hvad skal jeg gøre?

Hvis du har modtaget en beskadiget eller ikke som beskrevet vare ved levering, bedes du kontakte os straks, så vi kan løse problemet. Besøg også vores Refunderingspolitik for at finde ud af, om du er berettiget til en refundering.